2 week vrij en een twist - Reisverslag uit Winter Park, Verenigde Staten van Carmen Kemp - WaarBenJij.nu 2 week vrij en een twist - Reisverslag uit Winter Park, Verenigde Staten van Carmen Kemp - WaarBenJij.nu

2 week vrij en een twist

Blijf op de hoogte en volg Carmen

14 September 2012 | Verenigde Staten, Winter Park

We zijn bij maandag 23 juli gebleven en mijn host familie is zondag voor 2 week naar Engeland vertrokken. Ik wordt wakker met een dvd en doe de rest van de dag niets bijzonders.

Ik denk dat de rest van de week niet veel anders was dan maandag. Ik ga met een dvd naar bed en sta er 's ochtends mee op. Doe wat kleine boodschappen en ben naar de film Rock of Ages geweest die super leuk was, ik hou van films waarin ze zingen! Tom Cruise heeft me echt verbaasd wat een stem!

Vrijdag met Lieze naar een ''garage'' sale geweest in een kerk en daar reis tijdschriften en boeken gekocht. Vrijdag avond naar Baldwin park geweest om weer naar de kroeg te gaan. 's Avonds nog tot half 2 op een steiger gezeten en liedjes met de gitaar gezongen. We wouden zaterdag naar Disney gaan maar om een of andere reden is dat niet doorgegaan.

Zaterdag wouden we iets gezelligs gaan doen en zijn we naar het Titanic museum geweest. Dat was echt een hele leuke ervaring en veel geleerd. 's Avonds uit geweest in the Atic wat nog voor veel problemen zorgde aangezien ik onder 21 ben, maar we zijn toch binnen gekomen en hebben een hele leuke tijd gehad!

Zondag middag om 15u naar de film the Hunger Games geweest die na 2 maand wachten eindelijk in bios is. Iedereen had hem al gezien dus ben alleen heen geweest want ik kon niet wachten. Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik alle 3 de delen van de Hunger Games heb uitgelezen en daarom zo graag de film wou zien. Moet zeggen dat de film een beetje tegenviel nadat ik het boek gelezen heb, maar daar is meestal zo met verfilmde boeken. Direct na de film had ik een meeting met de au pairs in Menchies voor fronzen yoghurt. Ik dacht dat het de gene was dicht bij mijn huis, maar natuurlijk was het de gene die op de route vanaf de snelweg lag. Kon ik weer terug rijden en was ik 45 min te laat. Er waren maar 4 meiden dus dat was wel een beetje een domper. Andrea de nieuwe au pair die in het gezin van mijn Italiaanse vriendin Marzia is gekomen ging met mij naar huis om nog ff te kletsen. Ze had na de 3 weken dat ze in Florida was nog geen een keer met een van de andere au pairs gesproken!

Maandag, Dinsdag en Woendag niets bijzonders gedaan. Ben naar de sportschool geweest en heb de film Rock of Ages nog een keer gezien want de liedjes bleven echt in mijn hoofd hangen.

Zaterdag middag moest ik de familie ophalen van het vliegveld en was ik de rest van het weekend vrij.

Zondag met de Au Pair meiden gegeten in Winter Park en daarna gebowld toen ik 's middags even naar huis moest om wat op te halen kwam Luke naar buiten met de puppy Solo!

De rest van de week met Luke samen op Solo gepast.
Dinsdag kreeg in Andrea te logeren. Zij was na 4 weken wel klaar met haar familie om het zo maar even te zeggen. Het was dezelfde familie waar mijn Italiaanse vriendin Marzia bij weg is gegaan na 4 weken!
Ieders geval Werd het thuis een stuk gezelliger door. En door haar hele rematch procesben ik zelf gaan nadenken of ik wel gelukkig ben bij deze familie. We zijn best wel verschillend en kijken tegen anders tegen dingen aan. En nu school weer was begonnen deden ze ook anders tegen mij op een negatieve manier.

16 Augustus ging hij weer naar school toe (eindelijk).
Beetje inkomen met het hele ochtend ritueel naar dan eindelijk weer een middag voor mezelf. Zondag aan weer een cluster meeting en we zijn gaan wakeboarden! Het was zo gaaf maar heel erg vermoeiend en zeker na bijna 4 maanden niet te hebben gesport viel het best wel tegen. De volgende 4 dagen enorme spierpijn gehad!

Wat er de rest van de week gebeurde vertel ik in het volgende verslag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winter Park

Als Au Pair naar Orlando

Recente Reisverslagen:

20 September 2012

Rematch en Stress!

14 September 2012

2 week vrij en een twist

03 Augustus 2012

Het weerzien van familie!

25 Juni 2012

Weer wat ''gewerkt''

15 Juni 2012

Rustig weekje maar veel gedaan!
Carmen

Actief sinds 10 Nov. 2011
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 18165

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 27 Mei 2014

Als Au Pair in Tiburon, California

07 Mei 2012 - 07 Juni 2013

Als Au Pair naar Orlando

Landen bezocht: