Bijna weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Kemp - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carmen Kemp - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Carmen Kemp

Blijf op de hoogte en volg Carmen

01 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Over een klein weekje is het dan zover! Dan stap ik in het vliegtuig en ben uren lang onderweg, op weg naar Florida de ´Sunshine State!´ Met een korte tussenstop van 4 dagen in New York. Het is zo onwerkelijk... Kunnen jullie het je voorstellen dat je over een weekje gewoon naar de andere kant van de wereld reist, om daar vervolgens 13 maanden te wonen? Het is geen vakantie, maar het is ook zeker niet hard werken. Een twee oudergezin met een zoontje van 10, een kat en na de zomer een puppy. En ook nog naar school. Het is een tijd van uitdagingen, verkennen, veranderingen en horizonverbreding. Het zal in het begin wel even aanpoten zijn, maar het is ook zeker genieten. Ik ben zo benieuwd hoe het leven daar is, hoe anders deze cultuur zal zijn, welke mensen ik ga ontmoeten en ... of ik het moeilijk zal vinden om daar uiteindelijk weer weg te gaan. Ga ik een culture shock ervaren? Zal alles op rolletjes lopen of zal ik erg flexibel moeten zijn? Wat leer ik op het gebied van Engelse taal, zelfstandigheid en op persoonlijk vlak? Ik vind het super dat ik deze kans heb gekregen en gecreëerd. 13 maanden lijkt lang, maar voor je het weet is het weer voorbij!

  • 01 Mei 2012 - 16:09

    Petra:

    hee carmen!,
    super vet dat je dit gaat doen! ik wens je veel geluk en natuurlijk veel plezier.
    liefs,

  • 01 Mei 2012 - 16:11

    Paulien:

    hoi,

    het wordt vast fantastisch. heel veel plezier alvast maar eerst tot straks.

    groetjes paulien

  • 01 Mei 2012 - 16:51

    Melissa:

    Heii Carmen,

    Wat leuk voor je..
    Heeeeel veeeel plezier en geniet ervan. :-)

    Xx

  • 01 Mei 2012 - 18:13

    Jeanne:

    Hee Carmen!!

    Ik wens je super veel plezier en geluk daar!! Lijkt me echt gaaf:)

    xx Jeanne

  • 01 Mei 2012 - 20:21

    Anniek:

    Veel plezier. Xx

  • 01 Mei 2012 - 20:56

    Oranda:

    heey Carmen,

    komt helemaal goed, lkkr vooruitzicht, ben benieuwd hoe je het daar zal hebben ik zal je reisverslagen volgen :) veel plezier en een goede reis als ik je voor die tijd niet meer spreek.
    liefs oranda

  • 02 Mei 2012 - 09:57

    Eric:

    Hartstikke goed dat je dit onderneemt. Geniet ervan.
    De ervaring die je opdoet blijft de rest van je leven bij.
    Ben benieuwd naar je reis verslagen.
    groet

  • 02 Mei 2012 - 10:37

    Berber Kooyker:

    Het gaat je zeker lukken Carmen!

  • 02 Mei 2012 - 16:10

    Frits:

    Lieve Carmen, Je gaat zeker een uitdaging aan, maar dat wik je ook en kun je ook. Je gaat zeker veel nieuws ontdekken. Veel plezier daar en tot maandagmorgen 4 uur !!!!!!!!!

    Kus van je oom

  • 02 Mei 2012 - 20:25

    Wendy:

    Leuk om het zo voor ons zichtbaar te maken. We zullen het goed volgen en natuurlijk krijg je ook reactie. Meid heel veel sterkte op het vliegveld en heel veel leuke momenten en tijd gewenst.
    See you, Wendy.

  • 03 Mei 2012 - 11:45

    Opa Kemp:

    Lieve Carmen, oma en opa zijn er van oveertuid, dat deze reis je zeer goed zal bevallen. Vanzelfsprekend, zul daar ervaringen op doen. deze kun je later in jouw verdere loopbaan zeker
    gebruiken. Kijk naar de ervasringen van Marjon. Ook jij zult er met plezier aan terugdeneken. Of wie weet vind je het daar zo mooi, dat je er wellcht wilt blijven. Je zult niet de eerste zijn.
    Maar in eerste aanleg geniet van de reis en probeer er wat van op te steken. Jouw kennede zal
    deze trip volgens plan verlopen. Met gemengde gevoelen zullen wij zou maandag met Marjon uit-
    zwaaien.

    Groetjes van oma en opa en tot maadagmorgen ......................om 4.00 uur

  • 03 Mei 2012 - 20:51

    Irene:

    Hey Carmen.

    Wat gaaf dat je dit gaat doen!! Gaat je vast wel lukken!
    Ik wens je heel plezier en geluk :)

    Groetjes Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Als Au Pair naar Orlando

Recente Reisverslagen:

20 September 2012

Rematch en Stress!

14 September 2012

2 week vrij en een twist

03 Augustus 2012

Het weerzien van familie!

25 Juni 2012

Weer wat ''gewerkt''

15 Juni 2012

Rustig weekje maar veel gedaan!
Carmen

Actief sinds 10 Nov. 2011
Verslag gelezen: 566
Totaal aantal bezoekers 18169

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 27 Mei 2014

Als Au Pair in Tiburon, California

07 Mei 2012 - 07 Juni 2013

Als Au Pair naar Orlando

Landen bezocht: